Wednesday, 26 July 2017

Angel's Face


Kupując prezenty dla Nikolci omijałam sklepy z ciuchami czy butami. Uważałam, że dziewczynka w tym wieku znacznie bardziej będzie się cieszyła z zabawek niż sukienek. Jednak kiedy zobaczyłam tą sukienkę zmieniłam zdanie. To zdecydowanie nie jest zwykła sukienka! Każda z nas kiedyś przechodziła w życiu ten etap, kiedy to chciała zostać księżniczką, przenieść się do świata magii
i baśni. Sama nie jestem zbytnią fanką tiuli, gdyż nie są one zbyt wygodne, ale te mięciuteńskie tiulowe falbany absolutnie mnie urzekły. Nie wspomnę już euforii mojej córci, kiedy włożyła sukienkę (i nie chciała jej ściągać przez kilka dni). Każde założenie jej zamienia się w show, tańce
i smiechy.  Sukienka jest naprawdę bardzo fajnym elementem dziewczęcej garderoby, który nie tylko doda jej uroku ale też sprawi, że ubieranie dzieci stanie się prawdziwą zabawą. W końcu kiedy jeśli nie w tym wieku ;)












Nikola:

sukienka (dress) - Angels Face
buciki (shoes) -Mini Melissa
lalka (doll) - Lukrowane Migdały
bujany konik (wooden horse) - Pracownia Art-Flor









No comments:

Post a Comment