Saturday, 24 June 2017

Alicja w krainie czarów


Każdy ma swoją ulubioną historię, do której lubi wracać przez całe życie. Moja jest "Alicja w Krainie Czarów".  Większość znas zna surrealistyczną historię Alicji, która w pogoni za Białym Królikiem, wpada do jego króliczej nory i przenosi się w swiat magii, gdzie obowiązują zupełnie inne prawa.
Chcąc zapoznać moją trzy letnią córkę z tą wspaniałą bajką i przeglądając internet w poszukiwaniu wersji odpowiedniej do jej wieku, w mojej ulubionej polskiej księgarni w UK, Rewolucja natknęłam się na tą, która totalnie mnie zauroczyła. Klasyczna opowiesć na motywach bajki Lewisa Carolla, wzbogacona ilustracjami pełnymi magii, włoskiej artystki, Manueli Adreani, oddającymi niezwykość i tajemniczość  Krainy Czarów.
Dodatkowo zachwyca duży format ksiązki. 25x34cm i gruba oprawa sprawia, iż książka staje się pięknym elementem dekoracyjnym dziecięcego pokoju.
































No comments:

Post a Comment