Saturday, 21 January 2017

Zainspirowane miłością...Inspired by love...

I remember this time like it was yesterday. First little clothes, decoration of the room, blankets, toys. How carefully I was laying and washing and how sweet was the smell of all this little things.
I couldn't wait when he come to our world. I was waiting and wondering how he will look. Now eight years past from the time when he born. Now he grown up and change. For whole this time I support  him, take care for his safety, protect. I teach him first steps and first words. Now he is older and independent. My eight years old boy. My proud.

Three years ago life round a circle and new member of our family came to world. And like for the first time I feel magic. Nikola born nearly three years ago but I feel like it was yesterday. I don't know when from tiny newborn she became beautiful and clever girl. Being Mum makes you feel stronger. You want everything the best for your kids. You give 100% yourself every day. Kiss them, hug them, rock them for sleep. You are with them when they are ill. You teach them life and show them world. Support them and help them. You love them most on the world with love which nothing can't change.  You take care they have everything.

So this is it. Love. Accompany  me from the beginning  of my adventure with motherhood. Love, my inspiration. I create this blog from love to my kids. Hope this blog will be a space where every Mum will find something for yourself and for your kids. For me it is very exciting adventure and for my kids lovely souvenir from childhood. This place will be worm and family. You will see if you come back to read my blog again.


I would be very happy if you would like to read, comment and share my posts.


Pamiętam ten czas jak by to było wczoraj. Przygotowania pokoju, pierwsze zakupy. Jak wszystko starannie układałam, prałam i słodki zapach malutkich ubranek.
Nie mogłam doczekać się kiedy w końcu pojawi się na świecie. Jak będzie wyglądał? myślałam... a teraz minęło już 8 lat. Dorósł, zmienił się. Przez ten cały czas starałam się dać mu jak najlepszą opiekę, chronić go. Uczyłam pierwszych kroków i słów. Teraz jest już starszy, niezależny, mój ośmiolatek, moja duma!

Trzy lata temu życie zatoczyło koło i na świecie pojawił się nowy członek naszej rodziny. I tak samo jak po raz pierwszy w naszym domu nastał magiczny czas. Wydaje mi się że dopiero co przyszła na świat a ona już z słodkiego niemowlaka zmieniła się w piękną i mądrą dziewczynkę. Bycie mamą sprawiło że stałam się silniejsza. Chce dla swoich dzieci wszystkiego co najlepsze. Daje z siebie 100% każdego dnia. Całuje, przytulam, układam je do snu. Jestem z nimi gdy są chore. Uczę ich życia i pokazuje je otaczający ich świat. Wspieram i pomagam jak mogę. Są dla mnie całym światem, moją największą miłością i nic nie jest w stanie tego zmienić.

To właśnie to. Miłość! Najpiękniejsze i najczystsze uczucie, które towarzyszy mi od początku mojej przygody z macierzyństwem. To ono stało się moją inspiracją do napisania tego bloga. Mam nadzieję, że będzie to miejsce w którym każda mama znajdzie coś dla siebie i swojego dziecka. Dla mnie to wspaniała przygoda i piękna pamiątka dla moich dzieci. To miejsce będzie ciepłe i rodzinne. Będzie mi bardzo miło jeśli będziecie z nami i będziecie chcieli czytać i komentować moje posty. Będą one pisane w dwóch językach moim ojczystym polskim i języku angielskim, którego używamy na co dzień mieszkając w Wielkiej Brytanii.


No comments:

Post a Comment